پویا دردونه ی مامان و بابا

اسباب کشی

1393/2/12 18:00
نویسنده : مامان پویا
853 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا سه هفته ای میشه که درگیر اسباب کشی هستیم .توی این سه هفته حسابی درگیر

تمیزکردن خونه جدید وجمع کردن وسایلامون وبعدشم اسباب کشی وجابه جاکردن وسایلامون توخونه جدیدوخلاصه همش کار وخستگی !!غمگینغمگینغمگینچشمک

خداروشکرروزای سختش گذشت وتموم شدو جا به جاشدیم والحمدلله پویا جونم خونه جدیدو دوست داره

البته موقتیه به امیدخدا ساختن خونمون که تموم بشه برمی گردیم.

مدرسه گل پسرم عوض نکردیم باباجون باماشین پویارومیرسونه مدرسه.

حالا جالب ترازهمه اینا یه مسئله خیلی مهم دیگس که اواخر بهمن حسابی منووارد یه شوک بزرگ کرد

وبرای اطرافیان یه سورپرایز بزررگ بود. واردشدن شخص پنجم به خونمون یعنی وجودیه کوچولو. هضمش واقعا

کارسختی بود ولی راضیم به خواست ورضای خدای بزرگ حتما اون اینطوربرامون صلاح دونسته ومن بی نهایت  ممنون الطافشم.

امیدوارم کوچولومون هم به اندازه برادراش ناززو دوست داشتنی باشه وخدای مهربون یه آبجی یاداداش

سالم وناز به پویاجونم بده. (آمین)

البته این مطلب ناگفته نمونه توی این مدت دخترخاله عزیزم که زن عموی پویا ومامان پرنیام میشه خیلی

کمک حال من بوده و بیشترازیه خواهر به کارای مارسیدگی کرده ومن خیلی مدیونشم وامیدوارم بتونم

محبتاشوجبران کنم.بوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت

از مامانی وخاله هاوعمه وهمه کسانیکه کمک حالمون بدپودن تشکرمیکنم ایشالافرصتی باشه تابتونیم جبران کنیم.محبتبوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (9)

لیلا مامان پرنیا
12 اردیبهشت 93 19:35
ممنون از لطفت دختر خاله که تو ثبت خاطراتت من رو هم یاد کردیخواهش میکنم گلم من که کاری نکردم " امیدوارم به سلامتی نی نی نازمون رو تو آغوشت بگیری وانشاا.. خونه جدید وعضو جدید خانواده برات ارمغان روزهای شیرینی باشه که در پیش رو داری کانونتون همیشه گرم "تنتون سالم "دلتون شاد
مامان پویا
پاسخ
ممنون عزیزم امیدوارم خدا همه خواسته های دلتوبرآورده کنه وهمیشه سلامت وشادباشی.
خاله مینا
12 اردیبهشت 93 21:25
سلام من ب تازگی با وب پویاجونی آشنا شدم و خیلی خوشم اومد. لطفا شما هم ب من سر بزنین و اگه موافق بودین تبادل لینک کنیم
مامان پویا
پاسخ
چشم حتما دوستی باشما باعث افتخارماست.
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 21:12
ایشالا که نی نی کوچولو به سلامتی و شادی بیادو خونتونو پر نور و برکت کنه عزیزم
خاله زهرا
19 اردیبهشت 93 17:35
انشالا به سلامتی یه خونه خوشگل بسازید و بری توش عزیزم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 10:08
سلاااااااااام...به به به ایشالله همیشه اتفاقای خوب خوبتونو بخونیم و خوشحال بشیییییییییییم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 10:10
یه تبریک بابت خونه جدید و ساخت و ساز مدرن...یه تبریک جانانه ترم بابت شخص پنجم..ایشالله قدمش براتون اومد داشته باشه و تنش سلامت باشه
مامان پویا
پاسخ
مرسی عزیزایشالا عضوچهارم شماروببینیم.
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 10:12
1- آقای پدر 2- مامان خانومی.. 3- پویا جان.. 4........ 5- نی نی چرا حساب کتاب من نمیخوووووووونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!
مامان پویا
پاسخ
نه دیگه باهوش پویا عضوچهارمه سومی داداش بزرگترش علیرضاست.
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 10:13
دست لیلا خانوم مهربون و دوست ناز خودم درد نکنه که کمکتون هستن..ایشالله ایشونم یه کار خیر از این مدلش داشتن شما میرین کمکش..ایشااااااالله[پاسخ ایشالا حتما
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 10:14
درسته شما فرصت نکردین پست تولد پویا جونو بزارین اما تو وب سروش جون و پرنیا جون..دیدیم تولد پویا جونو.. پویا جونم تولدت مبارک عزیززززززززززززززززززززززززززم