پویا دردونه ی مامان و بابا

روز معلم

1392/2/11 12:37
نویسنده : مامان پویا
299 بازدید
اشتراک گذاری

روز معلم بر همه ی معلمان ایرا ن مبارک.

پویا جون به مناسبت روز معلم یه مناسبت روز معلم یه نامه کوتاه برای خانم معلم خوب و بزرگوارش نوشته که انو تو وبلاگش هم تایپ کرده و هدیه می کنه به سرکارخانم اقدامی:خانم معلم عزیزم من تا وقتی که شمارا ببینم،نه خواندن بلد بودم نه نوشتن اما توی این چند مدت که  شما را شناختم و به مدرسه  آمدم خیلی چیزها را از شما یاد گرفتم خواندن و نوشتن،مهربانی ،دوستی،صبوری وگذشت. هیچ وقت شما را فراموش نمی کنم ،همیشه در قلب من هستید.اولین و بهترین معلم من خانم اقدامی عزیز خیلی از شما ممنونم.

پویا

در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من

در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .

روز معلم بر همه ی معلمان ایران مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)