پویا دردونه ی مامان و بابا

تولد مامان

1392/11/12 14:31
نویسنده : مامان پویا
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد من بود. پسرای گلم به همراه باباشون حسابی شرمندم کردن وراست راستی

سورپرایز شدم.یه تولد کوچولوی چهارنفره برام گرفتن.واقعا ازهرسه شون ممنونم

مخصوصا ازپویاجونم که تا ساعتها میپرسید مامان ازکادوم خوشت اومد؟؟توروخداراست بگو

منم هی قسم وآیه که به جون خودت خیلی باارزشه خیلی خوشم اومد.

بهش گفتم عزیزم شما خودتون بزرگترین هدیه های زندگی هستید که خدای مهربون

به من منت گذاشته وارزونی داشته.

خدایا هدیه هاییروکه به من عطاکردی ازم پسشون نگیر. ..      «خیلی عزیزی»

                                                    

niniweblog.com

 

                                       

                                                                 

niniweblog.com

    

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 14:47
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان پویا
پاسخ
چشم عزیزم ممنون ازاینکه به ماافتخاردادی. باکمال میل لینکتون میکنیم.
خاله زهرا
12 بهمن 92 18:49
تولدت مبارک آبجی گلم انشالا صد سال زنده باشی و سایت رو سر پسرای نازت باشه
مامان پویا
پاسخ
ممنون عزیزم قربون محبّتت
لیلا مامان پرنیا
13 بهمن 92 0:00
تولدت مبارک عزیزمامیدوارم سالیان سال این روز رو کنارر خانواده به شادی جشن بگیرید
مامان پویا
پاسخ
قربونت برم عزیزم منم پیشاپیش تولدتو تبریک میگم.
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 12:33
تولدت مبارک دوست جونی با آرزوی همه خوبی ها و بهترین ها برایتان البته نگفتی چند ساله شدی ها واقعا بچه ها بهترین هدیه زندگی هستند که خدای مهربون به ما بخشیده . دست گل شوهری و پسری هم درد نکنه که کلی زحمت کشیدن
مامان پویا
پاسخ
33 ساله شدم عزیزم. امیدوارم خدا هین هدیه هاروبرای ما حفظ کنه.آمین
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 12:38
تولدت مبارک دوست جووووونی با آرزوی همه خوبی ها و خوشی ها برایتان
مامان پویا
پاسخ
ممنون عزیزم خوشحالم که بعدازمدت ها به ماسرزدید.
سمانه(مامان سروش)
20 بهمن 92 17:26
تولدت مبارک عزیزم!!!
مامان پویا
پاسخ
ممنون عزیزقربونت برم.
سمانه(مامان سروش)
21 بهمن 92 17:31
خیلی باید لذت بخش باشه که پسرت اونقد بزرگ بشه که واست کادو بخره و جشن بگیره
مامان پویا
پاسخ
آره عزیزم،ایشالا روزی بشه سروش جونم این کارارو برای مامانش بکنه.
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:17
سلام سلااااااااااااااااااام به به به تولدت مبارک دوست جوووووووووووونیییییییییییییییییییم
مامان پویا
پاسخ
ممنون خوشگله.
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:17
اینم هدیه من برا مامان پویا جونمببخشید ناقابل شد
مامان پویا
پاسخ
دست شما دردنکنه عزیزخیلیم با ارزش بود.
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:18
4 نفریییییییییییییییی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!1شما و همسلی و پویا جون نفر چهارم که بود عااااااایااااااااااااااا؟؟؟!!!!!!!!11نکنه شیطوووون
مامان پویا
پاسخ
نفرچهارم علیرضا داداشی بزرگترپویاست عزیزم.
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:19
دستت درد نکنه پویا جونی
مامان پویا
پاسخ
آرهخاله جون واقعادست پسرم دردنکنه.
آیسان مامان ماهان
19 اسفند 92 8:32
سلام مامان پویا جون،قربونت برم ممنون عزیزم ،خدا بد نده چرااااااااا؟؟حتما کارهای خونه تکونی خستتون کرده هااااان؟؟ خدا که بدنمیده،اتفاقا خواسته به ما یه هدیه کوچولوبده منتهی ماچون منتظرهدیه نبودیم شوکه شدیم.
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:43
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 92 17:43
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال نو مبارک
مامان پویا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
سمانه(مامان سروش)
29 اسفند 92 17:30
. بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک می رسد اینک بهار خوش به حال روزگار .
ماماني كسرا
3 فروردین 93 23:20
تولدتون مبارك سال نوتون پر باشه از سورپرايز