پویا دردونه ی مامان و بابا

کارنامه ترم اول

1392/11/12 13:51
نویسنده : مامان پویا
616 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی پیش کارنامه گل پسرمو گرفتم که خداروشکر آقاپسرگلم همه درساشو خیلی خوب

گرفته بود. خانم معلّمم طبق معمول حسابی ازآقاپویای ما تعریف کردن وگفتن پویا یکی ازبهترین

دانش آموزان این مدرسه ست. پویاجونم خانم  معلّمو بوسیدوازایشون بخاطرزحماتی که درطول

ترم کشیده بودن تشکّرکرد.من هم به سهم خودم کمال تشکرو ازسرکارخانم رئیسی دارم.

برای ایشون آرزوی سلامتی وموفّقیّت میکنم.                   

niniweblog.com

          

 

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤خونه نمدی❤
12 بهمن 92 14:11
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
خاله زهرا
12 بهمن 92 18:47
مبارک باشه پسر درس خون و ناز،الهی خاله قربونت بره مرسی خاله جون خدانکنه.
لیلا مامان پرنیا
13 بهمن 92 0:01
قربون تو پسر درس خون انشا.. دانشگاه رفتنت گلــــــــــــــــــــــم
مامان پویا
پاسخ
مرسی زن عموجون
سمانه(مامان سروش)
20 بهمن 92 17:27
ای جانم!!!!!!!!قربون پسر باهوش درسخونم بشم
مامان پویا
پاسخ
خدانکنه عزیزم