پویا دردونه ی مامان و بابا

پویاوبادکنک های next

1392/11/6 22:32
نویسنده : مامان پویا
572 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفته بودیم تهران به مناسبت افتتاحیه فروشگاه عمه اینا،پویا جونم خیلی محیط فروشگاهو

پسندیده بود.وقتی بهش میگفتم بیابریم میگفت من هروقت بابک تعطیل کرد بابابک میام.لبخندلبخند

چندرنگ ازبادکنک هاییرم که بابک برای افتتاحیه گرفته بودازش گرفت.روی بادکنک هاnext مارک جنسهای

فروشگاه نوشته شده بودوپویامیگفت من ازهمه رنگهایnext l میخوام.

خلاصه امروزهمه بادکنکهاشوبادکرده وچیده روتخت وباهاشون بازی میکنه.امروزمیگفت مامان اگه افتتاحیه تموم نشده من دوباره برم ازبابک بادکنک بگیرم.خندهخنده

اایشالا که بابک پسرعمه گل موفق باشه.قلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 

niniweblog.com

اینم فروشگاه

(البته واضح نیست ولی پویا پشت شیشه وایساده)

NEXT

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا مامان پرنیا
6 بهمن 92 20:23
به به میبینم که همه بادکنک هات رو باد کردی همیشه لبت بخنده عزیزم
مامان پویا
پاسخ
ممنون زن عمو
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:08
ایشالله آقا بابک موفق بشن و کارشون بگیره
مامان پویا
پاسخ
ممنون عزیزم.
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:10
آخی چقدم زحمت برده باد کردن این همه بادکنکککککککککککک
مامان پویا
پاسخ
آره زحمتشم پای داداش علیرضابود.
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:11
وای حواسم باشه نذارم ماهان این پستو ببینه که حتما ازم میخواد اینهمه بادکنک براش باد کنم
مامان پویا
پاسخ
ولی خیلی کیف میده باکنکای رنگی رنگی
خاله زهرا
8 بهمن 92 14:09
قربونت برم از اون دور چقدر خوش تیپی واسه بابک هم آرزوی موفقیت میکنم
مامان پویا
پاسخ
مرسی خاله جون قربونت